У Департаменті охорони здоров’я підсумували
розгляд письмових звернень громадян у І півріччі 2016 року

У ході оперативної наради у заступника директора Департаменту охорони здоров’я Хмельницької ОДА Тетяни Косовської проаналізували результати розгляду письмових звернень громадян у І півріччі 2016 року та ухвалили відповідне рішення. Так, стан роботи зі зверненнями громадян визнано таким, що в цілому відповідає вимогам та потребує постійного контролю з боку працівників ДОЗ ОДА, а також керівників органів та закладів охорони здоров’я. До причин, з яких громадяни у І півріччі поточного року зверталися письмово до Департаменту охорони здоров’я Хмельниччини, належить, зокрема, неналежне медичне обслуговування, неуважне ставлення персоналу до людей, порушення їх законних прав і вимог.

Департамент охорони здоров’я зобов’язав начальників Хмельницького та Кам`янець-Подільського міських управлінь охорони здоров’я та керівників ЛПЗ краю забезпечити неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393; посилити особистий контроль за своєчасністю та якістю розгляду звернень громадян, особливо повторних; проводити регулярні планові особисті прийоми краян; принципово реагувати на випадки неналежного ставлення до пацієнтів або їх родичів, а винних у цьому осіб притягати до відповідальності. Крім того, ДОЗ ХОДА рекомендував активізувати на місцях такі форми роботи із зверненнями громадян як «гарячі» телефонні лінії, телефони «довіри», роботу на офіційних веб-сайтах; посилити контроль за організацією та якістю надання медичної допомоги населенню області у підпорядкованих ЛПЗ, а також дотриманням правил етики та деонтології. Про проведену у цьому напрямку роботу медичні заклади повинні поінформувати Департамент до 1 жовтня поточного року.

Інна Левінська,
Хмельницький обласний Центр здоров’я