Сергій Ткачук попередив підрядників, які будують амбулаторії за програмою “Доступна медицина”, про відповідальність за зволікання із завершенням робіт

Сьогодні заступник голови облдержадміністрації Сергій Ткачук провів робочу нараду з представниками підрядних організації, що виконують роботи з будівництва амбулаторій загальної практики сімейної медицини за програмою Президента України “Доступна медицина” в області. До участі в нараді долучилися керівники управління регіонального розвитку та будівництва ОДА та  ДП “Хмельницька обласна служба єдиного замовника”.


1

Представники будівельників, що були запрошені на нараду, наразі не завершили будівельні роботи по 8 об’єктах будівництва, хоча зобов’язувалися виконати їх що кінця 2019 року. Це Зяньковецька, Балинська, Рахнівська  (підрядна організація ПВКФ “Західно-Українська будівельна компанія), Сокиринецька, Вільховецька (ПП “Магістраль Буд Україна”), Перегінська, Розсошанська (ТОВ “Технобудконструктив”) та Котелянська АЗПСМ (ТзОВ “ХАРДІФАСТ”).

Як зазначив Сергій Ткачук, з цього переліку для недотримання термінів здачі  об’єктивна причина є лише по Котелянській амбулаторії, оскільки під час закладення фундаменту було виявлено невідоме поховання, через що будівельні роботи відчутно загальмувалися. Щодо решти амбулаторій посадовець назвав головною причиною невиконання умов договорів низький рівень відповідальності підрядників.


1

З зв’язку з цим, Сергій Петрович попередив представників будівельних фірм, що подальше зволікання неприпустиме.

“Ви самостійно вирішили взяти участь у тендері і добровільно взяли на себе зобов’язання. Обласна адміністрація із свого боку виконала усе, що мала,  усіляко вам сприяла, ви вчасно отримували кошти за виконання тих чи інших робіт. Тому очікую, що ви активізуєтеся і завершите будівництво амбулаторій, адже їх відкриття чекають сотні мешканців навколишніх сіл. В іншому випадку ми будемо змушені вжити до вас відповідних заходів,” – наголосив заступник голови ОДА.


1

За інформацією офіційного сайту Хмельницької обласної державної адміністрації